Medlemsskab

Det koster 150 kr. om måneden i kontigent, at være medlem af Rejseforeningen Tur På Hjul. Som medlem af foreningen for de mulighed for, at deltage i foreningens rejser og andre arrangementer. For medlemmer med et fysisk handicap er målet, at nedsætte de udgifter, der er når man rejser som fysisk handicappet, med en personlig hjælper eller ledsager, så vidt muligt. Derudover helt at fjerne besværet ved, at planlægge en sådan rejse.

Sådan bliver du medlem

Kontakt formanden på e-mail kontakt@turpaahjul.dk eller kontakt et andet medlem af bestyrelsen.

• Skriv i emnefeltet: “Ansøgning om medlemskab”
  • Skriv i e-mail: Navn, alder, handicap (eller anden grund til medlemskab) og om de har en personlig hjælper/ledsager eller ej.
  • Derudover evt. beskrivelse af dem selv og hvorfor de ansøger om medlemskab.

Når der er søgt om medlemskab skal det evt. nye medlem godkendes af bestyrelsen. Denne godkendelse finder sted for, at sikre sig, at et nyt medlem er fysisk handicappet og har en personlig hjælper eller ledsager i hverdagen. Godkendelse af et medlem uden et fysisk handicap kan finde sted, hvis bestyrelsen finder det gavnligt for foreningen.