Bliv støttemedlem

Alle som har lyst til at bakke foreningen op kan med 300 kr. årligt blive støttemedlem af Tur på hjul og vil dermed blive en vigtig drivkræft bag vores fælles projekt.

1. Du vil som støttemedlem modtage vores dybeste tak og vi løbende holder dig informeret om de seneste nyheder, rejser og eventuelle rejseforedrag hvor man kan møde medlemmerne.
  2. Du vil få en æresplads på vores hjemmeside.
  3. Du vil føle god samvittighed:)

Bliv sponsor/reklame

Som sponsor vil du på vores hjemmeside have bannerreklame med direkte links til jeres side og derved henvende dig til et stort netværk.

Samtidig vil vi løbende viderebringe nyheder op fra jeres firma på vores facebook gruppeside.

Vi vil løbende holde jer informeret om de seneste nyheder, rejser og eventuelle rejseforedrag hvor I som sponsore kan møde medlemmerne og se hvad pengene er gået til.

Vi har også 15 – 20 busser som køre meget rundt i henholdsvis Kolding, Vejle, Herning og Århus og her har man også mulighed for streamers.

Du/I vil give et stærkt budskab videre om at jeres virksomhed støtter og hjælper borgere med massivt fysisk handicap så de kan få oplevelser og livskvalitet.

Kontakt venligst bestyrelsen på nedenstående email, hvis du ønsker at støtte os på den ene eller anden måde:
kontakt@turpaahjul.dk

På forhånd tak

Bidrag

Du kan støtte os med et bidrag på nedenstående link. Vi takker for alle bidrag uanset størrelse.

Klik her for at støtte os med et bidrag (Kreditkort eller Paypal)
Her kan du støtte os!